8 Ekim 2012 Pazartesi

Website offline, contact webmaster

Merhaba arkadaslar.

Haftalarca aylarca herkesin basini agritan bir konuya deyinmek isterim.
Insanlar birseyler ögrenmek amaciyla site kurmak istiyor.
Bazi insanlar zevk ugruna yaparken bazi insanlar emegin karsiligini almak icin sabahtan aksama kadar mücadele eder. Ve kendini bilmez insanlar gelir emek hirsizligi yapar, sitelere bin bir klik yolar, karsimiza offline olan bir site cikar.

Yazik günah diyorum ve devam etmek istiyorum.

Bir gün gelir site yapmak istersiniz
googleyi acarsiniz bedava site diye yazarsiniz bir bakmisiniz bedava-sitem tikla bana diye cikmis karsiniza tiklarsiniz üye olursunuz

üye olduktan sonra baslarsiniz sitenizin indexini hazirlamaya
bi bakmisiniz ilk misafiriniz gelmis cok sevinirsiniz daha cok misafir gelmesini istersiniz hit nedir bilmesiniz pagerank nedir bilmesiniz css´yi hic bilmesiniz hepsini ögrenmek istersiniz forumdaki moderatörleri en ufak bir sey icin sabahtan aksama kadar dil dökersiniz.
irfame nedir bilmezsiniz copyrigth nedir onu´da bilmezsiniz
bunlari ögrenmek icin herkese yazarsiniz yardim edin lütfen diye sorusturursunuz.

Bir zaman sonra kendinize göre herseyi ögrendim dersiniz
forumda insanlara yardim etmek istersiniz ve bildiklerinizi aktarmaya baslarsiniz.

Hersey yolunda gitmeye baslar, ziyaretci sayisi sitenizde cogalir,
google sitenizi istediginiz gibi indexler, dostluklar kurulur,
Siteniz size özel design edilir, ve kullanima sunulur.

hit reklam artistlik kendisi olmayan ama kendisini baska biriymis gibi gösteren insanlar, hacker olduklarini beyan ederler.
Sahte ziyaretci göndererek sistemin kurdugu güvenlik önlemini hackerlik sanarlar.
Bana gelip bir hackerin hikayesini anlatmayin. Hackerin yolu bedava-sitem degildir.
Bedava-Sitemde yapacagi is yoktur. Bir hacker web design isleriyle ugrasmaz.
Bir hacker tr.gg sitelerine saldirmaz. saldirilacak birsey yok.

siteler offline moduna gecindiginde siteler cökmüyor.
Bu sistem tarafindan koruma yöntemidir.
Webme gmbh istese bu koruma sistemini kaldirir.
Bu kaldirilirsa direk serverler zarar görür.
Bu nedenle bir cözüm bulunmaz.
Demek istedigim herkes elini vicdanina koysun...


Dipnot: Bu baslik birilerinin bize bu basligin acilmasi gerektigini söyledi diye acilmamistir.
Yada sabitlenmesi gerektigini söyledigi icin sabitlenmemistir.
Kanit olarak baslangic olarak bu resimi yayinliyorum.>>
 

 

isim vermeyecegim. Gerekmedigi sürece.>>
Bu resimde wordpad ile icerigin nezaman yazildigi gözüküyor.
Kimse üstelenip ben söyledim diye yazildi demesin.
Böyle birsey olursa.>>
Videolu bir anlatim yaparak resimde gözüken tarihin icindeki dosyanin icinde ne yaziyor videoya cekip, yayinlarim.

Burasi teknik destek forumudur. Laylaylom forumu degildir.. 


Alıntıdır.
Bedava-Sitem.com Sıkça Sorulan Sorular
Kaynak: ua1905ua.tr.gg

0 yorum:

Yorum Gönder